*Ferrari*

Då ska jag strax åka upp till Färgelanda!! Tänkte jag skulle städat lite medan jag va hemma men det har jag såklart inte gjort xD haha älskling får se mitt rum så som det ser ut större delen av tiden nu då, eller nää städa faktiskt lite igår tror jag det va så nästan fint äre ;) haha jaja han sa att jag inte behövde städa så han får skylla sig själv :P Har iaf bytt lakan så inge grus i nu, fast både Bengan och Barbro såg lite lömska ut som dom fixar nog dit lite grus innan kvällen xD

*

Har nog kommit fram till vad det är för fel på ferrarin med, vet inte om jag skrivit det här men den har typ halvt dött ibland när man bara kommit 20 meter typ och så vägrar den gå en stund och sen kommer den igång igen när man startat den några gånger + att den typ slutar varva/dra typ ett par sekunder när man kör med de o speciellt när man ska accellera... helknas men pappa kom på att det kan va så att det är vatten/fukt i tanken! Så ska hälla i lite Karboratorsprit nu innan jag åker så får vi se om det klarar biffen ;)

FineFerrarin är inte redo att pensioneras ännu inte :P


Nu ska jag åka :D 



Kommentarer
Postat av: Klanten

Svar:

Hon blev inte sur men man märkte att hon tog till sig .. men hon FÖRSÖKTE avbryta mig 20 ggr till efter det! Men jag skrek klart min mening .. tänkte inte låta henne avbryta mig!

Ska mejla Agneta och säga till!! Det är inte okej

2010-11-19 @ 14:05:25
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback