Heej :)

Då vart man hemma igen då, lagom seg och trött men det hör la till antar jag ;) Blev en sjukt lyckad halloween fest igår iaf, och alla såg ju hur otroligt snygga jag och klanten va xD *HOST* Jaja det va kul iaf!!

Måste bara uttrycka: KLANTEN OCH ROCKY BALBOA xD

Något skumma typer träffa man på med men det går la inte att undvika....

Idag har jag vart med Klanten hela dagen, har sovit mestadels men även promenerat till Maxi (MISSTAG, va sjukt jobbigt på bakfyllan) och handlat pizza som vi käkat, gott och dem hamna inte på golvet denna gången! BRA där karin, framsteg!! ;)

Nu kom jag precis hem och måste säga att det är sjukt gött, är verkligen hur seg som helst och min säng va otroligt underbar och lägga sig i måste jag säga!! Fattas bara en söt unge här vid namn CONNY HANSSON!! Fasen va jag saknar den grisen, vill ha honom här nu ju!! :( Hoppas veckan går fort för på fredag bär det av upp till Färgelanda :) Längtar som tusan!!

Alla bilder från igår kommer laddas upp nångång i veckan för orkar inte nu, men kan bjuda på en bara för att jag verkligen ser helt död ut på den xD



Gonatt.....

Kommentarer
Postat av: Pärlan ★

Oj oj oj,Klanten gör framsteg ;) Haha.

Shit vilken bra bild,den gillar jag ;D

2010-11-07 @ 20:45:50
URL: http://malinperbring.blogg.se/
Postat av: Klanten

HAHA!!

Det är bra att du inte skrev mer än det iaf!!

TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL!! <3

2010-11-08 @ 15:57:59
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback