Helgen i bilder :)


Bengan blev lite sur när han va tvungen o dela med sig av "hans" (min) säng, tror han tyckte det räcker med jag, han, Melker och Barbro så när Conny kom o inkräkta så tog han sin tillfyckt till handfatet istället xD



Lördagen bjöd iaf på lite fotboll!! Här har vi delar av mitt lag :)



Sen feta vi oss varsin pizza på Roma i Frista, gött gött!!



Sen blev det snögubbebyggande i mörkret! Mys vare och skitkul :D



Gubben fick stå bredvid älskade Agnes <3



Sen vart det lite syskonkärlek i snön med, kan ju säga att jag åkte på däng när en skulle brottas med brorsan xD



Sen vart det FEST! Och festens värd var PÄRLAN!


Vars hatthylla inte riktigt palla trycket xD



Karin var med oss i tanke och hjärta! och även på väggen! och Rocky vart ju där i egen hög person så han behövde påminnas lite om en helg i det förflutna ;)


Jag och älskling va såklart där ;)


Ett helt gäng, VIP-gästerna i soffan!



Dans och sång bjöds det på ;)


O lite kärlek såklart :D <3




Grögg med hallon o mango (Y)




Haha Pärlan och Klas va nog snyggast den kvällen xD


Puckot (jag) har paxat min plats!!


Hands of girls! He's mine!!!!!! <3 ;)



Sen bar det av till Harrys, blev en promenad, lite gratisåkande i taxi och skönsång vid automaten innan vi kom fram dock! Har tyvärr inga bilder från det :(

Men älskling va vänlig och ta en när vi satt och vänta på far min xD Lagom pigg o gla en va där :P


Söndagen vart det SOVA som gällde, vår stackars snögubbe hade kroknat lite med :(



Det vart en underbar helg iaf! Tack alla inblandade för ni gjorde den perfekt <3

Kommentarer
Postat av: Klanten

Svar:

För att "du" sa att det va Pärlan som gav "dig" mitt numer =P haha

Men ska inte slå henne längre .. bara dig!



Jag tycker synd om Rocky .. han blir utsatt som fan =P

2010-11-22 @ 21:25:45
URL: http://missremse.blogg.se/
Postat av: Pärlan ★

Haha jag gillar bilderna ;) Hehehe.

2010-11-23 @ 16:29:01
URL: http://malinperbring.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback