Julpyntat lite :D

Då vart en hemma igen från Emelies grejs ;) Vart rätt kul, mkt roligt och titta på... Synd bara att all skit är så satans dyr så man har ju inte råd o köpa nåt! Men jag unnade mej iaf ett assnyggt halsband, fick beställa det så får det om ca 2 veckor så kan inte visa bild, och går inte riktigt förklara dess charm heller så ni får allt vänta tills jag fått det! Skitsnyggt vare iaf och jag är asnöjd :D Dock vart det något dyrt för en snål människa som jag men en får la unna sig lite ibland ;) 

Jag har iaf (som rubriken säger) julpyntat en aning i mitt rum :D Hehe julstjärnan har kommit upp efter lite spikande och krånglande och faktiskt några droppar blod xD Den är ju fan av metall och jävligt vass, mitt finger fick ett plåster ;) hehe fint blev det iaf


haha nöjd som fan ;) 


Nu ska jag läsa lite och sen SOVA!! Upp tidigt imån som sagt...

Kommentarer
Postat av: elinn

alltså det verkar inte som om du har någon aning om vad du pratar om haha.

skit sak samma palla dig :)

2010-11-25 @ 23:44:29
URL: http://elinnjl.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback