Nu äre nog dags att nana ;)

Har dock sovmorgon imån (börjar 9.30) men är så satans trött så kommer somna i vilket fall, blir till och läsa lite Harry först bara :D


Hehe måste bara berätta om ett helt underbart roligt samtal jag hade idag med en sexåring då hon ser en äldre elev som går på kryckor och frågar vad hon gjort och hon säger att hon brutit foten... Jag förklarar att skelettet kan gå sönder om man slår i det eller så och att man måste ha gips och gå på kryckor om det händer.... Därefter följer följande samtal:

- 6åring: "Man kan faktiskt tappa huvudet oxå, det har jag sett!"
- Jag: "Jao det kan man ju faktiskt men det händer ju inte så ofta som tur är!"
- 6åring: "Nä för det är inte roligt att tappa huvudet för det kan man inte sätta fast igen"


En del har la för sköna tankar om saker och ting asså xD 

GODNATT!!

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback