Pepparkaksbak och kräksjuka ? :O

Kvällen blev inte allt för lyckad!! 

Börja bra på city där vi handla upp halva deras köttfärssortiment typ xD sen hem till pärlan och baka pepparkakor och koka knäck (i Micron xD) Lite av mitt pepparkaksbak har ni ju redan sett, här har ni lite mer :D 







Erkänn skitsnygga :D VI hade inga formar, så fick hitta på egna ;)


Sen vart det inte så kul, börja må skitilla så fick åka hem... Spydde med påväg till bilen, inte kul men mår lite bättre nu iaf, nu ligger jag i sängen och tar det lugnt... Fryser som satan om fötterna bara :/ Ska nog ladda upp lite bilder från helgen när jag ändå inte har mkt för mej!! Kommer snart!


Kommentarer
Postat av: elinn

bästa jag kunde komma på ?

är det någon jävla tävling eller?

du är inte skapad för tjaffs kussi okey så lägg ner.

det som är MEST pinsamt är att jag skriver till dig och klickar in min på din blogg och ger dig din ENDA läsare, eller förlåt mig din enda kommenterare ;)

BYE kussi

2010-11-29 @ 21:36:36
URL: http://elinnjl.com
Postat av: Klanten

Vi ser väldigt koncentrerade ut =P men kul va det!!

Tack <3 hoppas du mår bättre imon!

2010-11-29 @ 22:02:52
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback