Strax dax ;)

Då ska man snart bege sig till Färgelanda ;) Slapp köra pappa till Lidköping, hans jobbarkompisar gört istället! Nästan lite tråkigt, nog för att det hade blitt en omväg men den vägen mellan mej och trollhättan är så fruktansvärt tråkig att det nästan hade vart gött o slippa den! Och sen är det ju inte fel och ha sällskap av pappsen halva vägen heller... Men en får åka ensam iaf, blir jag och godiset jag tänker inhandla i Vårgårda sen ;) hehe 


Får hoppas man överlever bara, ska tydligen va "Snökaos" i Trollhättan :O Men Ferrarin fixar allt med mej bakom ratten ;) haha det snöar här med nu förrensten fast inte så det blir kaos direkt ;) Hehe nä men nu ska jag packa klart, snart dags att bege sig ;)


MIn vackra skapelse i fönstret! ♥ Barbro ♥


Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback