Barn äro underbara! :)


- Julia, Julia! H säger att jag inte är stor!! :'(

- Men där har han ju fel, du är ju jättestor!! Eller hur?

- Jaa!

- Gå och säg till H att du visst är stor och att jag har sagt det!

- H!! JULIA SÄGER ATT JAG VISST ÄR STOR SÅ DET SÅ!!


Hehe vart en rolig dag på jobbet med många härliga barn och kommentarer, kan man annat än älska dem allihopa!! Det ovan är bara ett exempel på alla härliga konversationer jag haft idag ;) Min mage har även förvandlats till badhus och mina fötter va garage ett tag, tur dem förvandlats tillbaka till deras ursprung igen xD

Har även vart duktig och skrivit på mitt paper för denna veckan, är inte helt klar, eller skulle behöva få in 2 referenser till men orkar inte det nu så får göra det imån isåf! Annars bjuder morgondagen på en Workshop på förmiddagen och sedan mentorsmöte på eftermiddagen... Ska till Alingsås och Noltorpsskolan + en förskola där på studiebesök, blir nog rätt så roligt! :D  

Nu ska jag kolla lite på tv, halv 8 hos mej och sen Navy CIS klockan 9 och sen blir det sängen! :)


Saknar mitt hjärta! Men nu är det snart fredag igen :)




Kommentarer
Postat av: Klanten

Svar:

Ja, kryckor hade inte varit jätte kul =P så det va ju bra!!



Vilket underbart barn =D !!

2010-11-16 @ 19:19:38
URL: http://missremse.blogg.se/
Postat av: EMMAWS

svar; ja det är verkligen tur det :D

åh tack så mycket (:

2010-11-17 @ 13:32:59
URL: http://emmaawhs.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback