Avslöjad!!

Barbro gillar inte riktigt sin nya lite snålare matransoner av den kletiga äckelmaten, inte helt nöjd med en halv portionspåse om dagen och sen få nöja sig med torrfoder ;) Så detta har hon försökt lösa på egen hand genom att...


Just precis, bryta sig in i påsen xD Haha jag mitt nöt skyllde först på Bengan men tog precis den lille tjuven (barbro) på bar gärning... Kattmaten står numera inte längre på golvet utan högt upp i garderoben, haha ;)

Barbro tycker att jag är elak nu men jag hade inget val, för det första så är katta redan skitfet!! och för det andra så skiter hon så jävla illa när hon äter för mkt av den maten.. Inte kul!! Haha Barbro får det inte lätt nu fan, ska försöka lära henne och gå ut o skita oxå så man slipper dem där jävla kattlöddorna... 

Nog pratat om min spjuver till katt, nu ska jag äta frukost :D

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback