Baajs!!

Trött som as är jag men tänkte ändå va duktig och börja städa lite, älskling kommer ju hit i helgen o tänkte det är bra om man kan se golvet i mitt rum iaf, känns lite bättre då=)

Tänkte börja med och dammsuga upp jorden som ligger över halva golvet från min odling (som dött) och som katten rev ner när jag inte va hemma i helgen men såklart så stendör ju dammsugarn med ungefär hälften av jorden kvar, där fick man för att man försöker va duktig :O


***

"I can tell that you are special, don't ask me how I know"

***

Kommentarer
Postat av: Karin

Svar:

Jag ska inte hoppa av jag lovar!

Men va jävligt sugen på det just det kan jag lova =O

2010-10-19 @ 18:36:29
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback