Dagens...

Fast blir nog snarare helgens... :)

Lunch
- Tandoorikyckling och potatiskroketter
Snygging - Älsklingen helt klart!!
Knas - Haha Conny va helknas hela lördagen xD
Yeey - Walls körning i A-finalen!!
Mys - Hela helgen har vart mys ♥
Händelse - NGK-Masters ;)
Skit - Att helgen är slut och jag är hemma igen :(
Uppgift - ehh ha skitsköj, Check! :)
TV-program - Ehh vart la idol i fredags, har inte kollar tv annars..
Låt/Artist - Hero of War - Rise Against
Lärdom - Ha aldrig matkrig med Conny!!
Motion - backen jag o conny pina oss uppför idag ;)
Bild- blir två denna gång, en på mej och älskling och en på vinnaren av NGK 2010




Kommentarer
Postat av: Conny Hansson

Men jag var inte sugen på min frukost längre, bättre att hälla den på dig än att slänga den ;)<3

2010-10-18 @ 21:27:46

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback