Damp blogg!

Stör mej lite på min blogg just nu, mina smsinlägg har inte kommit in här :O  Skumt som fan, har alltid funkat innan...

Skit samma, nu ska jag strax sova! Klockan ringer som sagt 04.30 imån, helt klart värt det!! Åhh bara hoppas man kan sova oxå xD

Får ju träffa min älskling imån med <3 Mys som fan!! Förresten hitta jag en bild på Pärlans fb på oss, hihi från den dagen det blev vi <3 Jag ser dock lite försöksutsläppt ut och ser ut som jag bara antastar honom men bjuder på den ändå ;)



Hihi du är ju söt iaf älskling<3

Puss och gonatt på er!!

Kommentarer
Postat av: Conny Hansson

Hihi en mycket mycket bra o lyckad kväll de där :) <3

Älskling!! <3

2010-10-01 @ 23:25:48

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback