Gokväll :D

Idag har vi haft lite kalas här, brorsan fyller ju 18 idag så vart lite folk här ;) Var gött med mat och bus med Nellie :) Dagens kort stod dock Kevin för då han söv gött i mammas och pappas vattensäng...



hehe han är ju bara för söt den!! <3


Jag är trött som as nu iaf, har försökt ordna upp det lite med all litteratur vi har till kursen och gått igenom vad jag har och vad jag inte har och vad som är till vad osv, ett jävla pill men tror jag har ordning på grejerna nu :) Visar tar med sig lite imån oxå som jag ska kopiera :)

Barbro har vart helt galet kelsjuk sen jag kom hem från Conny, tror hon änna saknar mej när jag är borta <3 Den söte fan :P Hon är rätt rolig med för hon ska alltid av någon anledning ligga på något som jag äger, antingen datan, mobilen, min bok eller som du på mina skolpapper



Du är la inte helt riktig i huvet du, men det är lugnt! Jag gillar dej ändå även om jag ganska ofta får rådamp på dej xD 

Jaja imån är det skola igen då, fast går bara mellan 9-12, as gött men måste skriva ett paper till fredag så har lite och göra, men o andra sidan så är jag ledig både onsdag och torsdag så hinner la med det, fast dumt och skjuta upp det oxå, ifall dem skulle ringa från jobbet... Då är det bra om man kan, behöver pengarna!! :)

Byebye

Kommentarer
Postat av: Karin

Guuuuuuud vilken söt unge =D =D =D

2010-10-10 @ 23:14:18
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback