Haha min familj är störd!! ;)

HAha hitta en skit kul grej på min bdb som jag la upp för några år sedan xD

NÄR DU SER DET HÄR HAR DU BLIVIT UTMANAD ATT SKRIVA NER DOM BÄSTA/DUMMASTE/ROLIGASTE KOMMENTARERNA SOM DIN FAMILJ/SLÄKT HAR KLÄCKT UR SIG !


På fika hemma hos mormor...
Mormor: Kan du ta ner kopparna där uppe?, jag når inte.
Mamma: men hur får du upp kopparna dit då?
Mormor: Jag brukar kasta!

Morfar har fått tag på en cykel och frågar mej....
Morfar: Vill du ha en cykel?
Jag: Visst!
Morfar: men det finns inga bromsar på den.
Jag: nehe?!
Morfar: Men det finns en sak på styret man kan bromsa med!

Två personer vi känner kommer fram till oss på Dalhemsfesten förra året...
Elisabeth: Hej va fina ni är, känner knappt igen er!
Pappa: Ja, vi känner igen er iaf!


Det ringer en telefon försäljare o söker pappa för hundraelfte gången på en dag och Daniel svarar...
Försäljaren: Hej jag kommer från Blablabla, är Jan Enander inne?.
Daniel:nee han är död !

Tobias svarar i telefon...
Någon: hej jag undrar när Jan träffas?
Tobias:VA?
Någon: ja jag undrar när Jan träffas?
Tobias: vadå träffas? du får la för fan komma hit först!


Mamma har gått igenom för den då 6 år gamla Timothy hur man ska göra om han går vilse med kramaträd o hela skiten...
Timothy: Mm men annars så kan jag ju gå hem!


Haha fan hade jag glömt alla dessa roliga repliker ju xD

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback