Heeej ;D

Jaao vet inte vad jag ska skriva så kanske blir ett meningslöst inlägg xD

Jävlar va jag hatar att det är söndag, det betyder att jag måste hem idag, tiden är tillbaka en timme iaf, alltid nåt... en timme extra gör gött när man inte kan ses på 2 veckor sen :( Jaja tror vi överlever!

Denna helgen har vart helt kanon iaf, och som tur är så är den inte slut riktigt än heller! Bandy igår va skoj förutom att Vänersborg förlora med 4-5... Det va Connys fel oxå, jag köpte en jättefin rosa suporter t-shirt och han vägra ta på sig den, och det va därför dem förlora! xD

Störde mig nåt så in i helvete på jävla förståsigpåare som satt bakom oss, dem satt och analysera precis allt, vad dem än gjorde på plan så hade dem en bättre lösning. ÅHH HATAR SÅNT, fick smått panik och fick lust att döda!!!

Igår blev det lite grogg och flum, hade svinkul när jag dansa runt här och såg lite dum ut och älskling bara garva :P Haha nu orkar jag inte skriva mer, så byebye

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback