Heej igen...

Haha har som ni kanske märkt haft en gästbloggare här i helgen (Mr H) och jag hoppas ni har gillat det, kan tyvärr inte avslöja vem denna genialiska människa är, då han helst vill vara anonym ;) 

Haft en helt underbar helg iaf, fredagen vart det bara mys framför tvn med älskling, lördagen greja vi lite, bytte däck på bilen o så, sen på kvällen vart det mat och bowling med Emelie och Oskar :) Sjukt kul, förutom att jag och Conny kom på delad jumboplats ;P 

Nu är han iaf hemma hos sig igen och jag sitter ensam i sängen, känns tomt, kan fortfarande känna doften av han i kuddarna, Mmm underbart!! <3 Längtar redan till fredag, då får jag träffa han igen! :) <3

Kommer en och annan bild från helgen...

Lördag, Bowling!







Söndag, Allmänt flum och mys med älskling <3









Blev en rolig bilfärd hem med mkt skratt, sång och mys<3 

Älskar dej över allt annat Conny, du är perfekt!<3 

Gonatt folket!!

Kommentarer
Postat av: Conny Hansson

Haha var en tvär grym helg! :) Det får snart göras om!! O du är perfekt för mig, älskar dig <3

2010-10-25 @ 08:36:04

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback