Hemma igen

Heej och goddag :)

Då vart man hemma från en lång arbetsdag, rätt så rejält trött måste jag säga!! Tålamodet höll på o brista ett par gånger men annars gick det rätt så bra :) Har fått en liten beundrare oxå, blev både kramar och pussar där, och han såg rejält ledsen ut när jag berättade att jag hade pojkvän.. Haha dem är la för underbara dem små liven!!

Emelie ringde på rasten oxå, vart superkul och prata med henne!! Inte setts på jättelänge nu heller, men har bestämt att det blir filmmys på måndagkväll!! Älskar dej gumman ♥




Nu ska jag bara ta det lite lugnt, orkar inte göra mer än så ;) Ska se om jag får tummen ur och packa en väska inför helgen sen bara, åker direkt efter skolan imån till min underbaring ♥ Då blir det myskväll, ska laga lite mat (NÅN SOM HAR NÅT FÖRSLAG?) och kika tv/film o bara ha det gött!! :)
Sen på lördag blir det upp tidigt o åka till Karlstad och kolla på folkrace!! NGK-Masters, kommer bli kanon!! Sen söndag blir det nog bara ta det lugnt och mysa en massa ♥

Nuu är jag suur oxå!!! PMS-besvär, svar ja!!!! ONT!!!
Bajs Bert!

Kommentarer
Postat av: Karin

Tacos är alltid gott och lätt =D



Ha en underbar helg =) men vi ses ju imon så kan säga det då med ;)

2010-10-14 @ 22:34:01
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback