I'm back

Då vart man hemma igen då....

Vet att uppdateringen vart sämst denna helgen, inte skrivit nåt men haft en hel del annat för mej som är mkt roligare än o blogga faktiskt! Fredagen vart kanon, massa mys och god mat till idol, sen vart det i säng ganska tidigt för på lördagen vart det till o gå upp tidigt för o åka till Karlstad och kolla folkrace med älskling, Jeanette, Thomas och Erika, skitkul va det med mkt bra bilar och grymma förare!! Bilder och filmer från det kommer en annan dag för nu orkar jag inte...

Söndagen (idag) har vart en KLADDIG dag!! På olika sätt men jag säger bara Yoghurt överallt så är det ingen här som fattar (förutom älskling då) o det är kanske lika bra men kan säga att jag inte är så förtjust i yoghurt längre, fan ta dej Conny :P ♥

O nu är jag hemma igen då som sagt, o det fullkomligt SUGER!!!!!! Fan va jag saknar dej älskling♥  Du är allt för mej!!


Praktik imån med.....

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback