Meen männen då?!

Blå Bandet

Blå Bandet symboliserar kampen mot prostatacancer. Symbolen uppstod i USA i mitten av 1990-talet och den har blivit en internationell symbol som tillsammans med Internationella Prostatacancerdagen den 15 september ger stor medvetenhet om sjukdomen.

Cancerfonden tillverkar och marknadsför Blå Bandet nålar.

Blå Bandet nålarna säljs av lokala prostatacancerföreningar, Apotek och andra föreningar, närstående Cancerfonden. Minst halva försäljningssumman går till prostatacancerforskning.

Blue Ribbon, USA. se: www.psa-rising.com/ribbons/




(kopiera detta och sätt på din blogg)




Sån uppmärksamhet som Rosa Bandet har fått!! Meen männen då?? Vet att även jag har Rosa Bandet på bloggen och grejer men det är för att jag inte vet hur man kan få dit det blå, annars hade jag haft båda!!





Kommentarer
Postat av: Conny Hansson

Ja det är grymt konstigt, man lägger så mycket pengar på Rosa bandet, men Blå bandet? - Ingenting :(



Och ändå är det så grymt mycket dödsfall :(



<3

2010-10-27 @ 14:49:48
Postat av: Klanten

Svar:

Jo du vet ju en del =P men du kommer nog på något! Ska nog lägga upp en lite senare när jag har pluggat klart ^^

Ska lägga upp Blå bandet med =D

2010-10-27 @ 16:02:42
URL: http://missremse.blogg.se/
Postat av: Klanten

Svar:

HAHAHA!! Ja dom är ju inte lika smarta men som sagt lika viktiga!

Cant live with them, cant live without them!

2010-10-27 @ 16:23:51
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback