Mörrn :)

Då va man uppe igen då, ny kursstart idag, ser inte fram emot det för har hört talas om att den är förjävlig! Har inte vågat läsa kurshandboken än xD Hehe får la läsa lite sen....

Min tendens att börja blö näseblod i tid och otid för ingenting gjorde sig påmind inatt, vakna vid 4 av att det rann, mysigt!! Tur man är skillad på o få det att sluta iaf... Har dock blosmak i käften nu o lär ha det halva dan iaf...


Någon tjomme har ringt mej med dolt nr nu på morgonen oxå, men vet inte om det vart dålig mottagning eller nåt för bara brusat och sen brytits, stör mej!! Det kan ju fan va Vilda som ringer om min tatueringstid ;) På tiden nu!!



Vill ha nu!!! :D


Åh jag saknar min älskling nåt så in i helvete oxå, fan skitjobbigt!! :( Men jag överlever nog ;)


Du är så jävla fin hjärtat <3


Älskar? Svar JA :D <3

Kommentarer
Postat av: Conny Hansson

<3333!!

2010-10-04 @ 09:19:28

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback