Mörrn

Vakna tidigt som fan idag :( Jävla katt som ska hålla på, fan hon svälter inte om jag sover en timme till!!! Okej, nu va jag elak, älskar min lilla Barbro<3 Jaja iaf så kanske det vart lika bra, har en del o göra idag trots allt, eller inte allt för mkt kanske men har lite plugg som ska göras, måste ringa min VFU-handledare o bjuda in henne till konferensen och sen måste jag tvätta så jag har nåt o ta på mej :P O sen i em så ska jag in till skolan, områdesdag idag så har nån föreläsning mellan 13-16... INTE speciellt taggad...


*IMÅN ÄR DET TORSDAG, DÅ SKA JAG ÅKA TILL CONNY!*

Jävla segt att jag har sen föreläsning imån bara, går mellan 13-16 då med :( hade vart bättre om jag slutat 12 så hade jag kunnat åka tidigare!! 

Men iaf så ska vi va barnvakter åt Vincent en stund på torsdag (Connys systerson, hur söt som helst!) och sen får va la se vad vi hittar på ;) Fredagen är än så länge ovis och lördag så äre ju folkrace :)

ÅHH det är sjukt va jag saknar honom, men nu äre inte långt kvar iaf :)


Haha just det, ska fixa med en liten surprise för honom idag oxå, haha fan va nyfiken han kommer bli nu :D

Kommentarer
Postat av: Conny Hansson

Höhö :D <3



SURPRISE !? :O Tell me! <3

2010-10-06 @ 09:11:04

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback