Mörrn :)

Jag är fan eftertraktad i Sparsör nu :D Ringde o väckte mej o fråga om jag kunde jobba idag och imån men jävla surt att man inte kan då :( Skola idag ju och imån är man i Färgelanda... Men jävla kul att dem ringer, behöver ju verkligen jobba och tjäna ihop lite extra!! Jävla gött när man gör bra intryck, haha fan olika personer som ringer hela tiden oxå så det känns som om rycktet går där ;) Haha

Det ända som inte vart så bra är att jag nu är helt klarvaken o lär inte kunna somna om, men får pallra mej upp snart, har en del som ska göras! Måste få tag på min VFU-handledare idag!! Och sen ska det packas grejer som ska med till älskling och grejer som ska med till skolan... :) 

Haha förresten jag är grym på o somna ifrån sms xD 2 dagar i rad nu har jag vaknat och haft mobilen i sängen med ett halvskrivet sms öppet xD stackars älskling somnar alltid ifrån han!

Nä nu är det kanske dags att börja röra på sig, om man orkart :)


(just det, betällde lite bilder från Extrafilm igår :D)

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback