Seegt!!

Sitter och försöker få ihop ett paper till fredag, lagom sur är jag oxå!!! Upptäckte att jag har råkat kopiera 2 böcker 2 gånger så har dubbla exemplar och för och jävlas lite till så såg jag på PP att dem hade gjort fel och att vi inte ska ha en av dem böckerna alls!! KUL!!! :S 
Jaja får inte ut så mkt av det här måste jag säga, den ena föreläsningen man ska referera till va ju hel flum oxå så vetifan va jag ska skriva om den.... Får ordabajsa ner nåt!!! 

Förresten lite goda nyheter oxå ;) Nu ringde dem från Frufällegården oxå och fråga om jag kunde jobba, haha har 3 olika förskolor i Sparsör nu som ringer :D skitbra!! Synd att det va imån dem ville ha vikarie, då kan jag ju inte :( Men sa att dem gärna får ringa igen! Hoppas på o få jobba lite onsdag och torsdag, då är jag ledig men får la se om dom ringer nånstansifrån :) Känns jävligt bra och va eftertraktad iaf :D 

jaja nu ska jag försöka skriva ner lite skit här, jävla flumuppgift oxå. jaja behöver inte sitta här ensam iaf, Barbro ligger här och sover på mina böcker som vanligt ♥



Kommentarer
Postat av: Pärlan

Såg oxå att man inte behövde Kärrbyskiten,surt!! Men ordbajsa är bra! Hur var workshopen btw? :)

2010-10-11 @ 15:01:06
URL: http://malinperbring.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback