Skadeglädje...

Didaktiska Studier är en fruktansvärt kass bok!!



Hittar inte en enda referens och nu ger jag upp!! Orkar inte med det mer...




Idag är fan SKADEGLÄDJENS dag!! (fast skrattar åt mej själv iofs xD)

Läste Alingsåstidningen imorses och såg att Vårgårda hade vunnit i Postkodlotteriet, slog upp sidan och börja läsa och såklart står det att postkod 44795 har vunnit!! Meeen lagom kul att JAG hade den postkoden för ca 1.5 år sen xD  Där kunde man blitt 100 000 kr rikare men nejnej, det blidde man inte...

Haha och nu fick jag precis sms av älskling som fått söppatörsk med traktorn, fan va jag garva! xD 

Roligt jag har en dag som denna... Eller Inte!!


Nu blir det mys i soffan med Cujo <3 


(Dålig mobilbild)



Kommentarer
Postat av: Conny Hansson

Hahahaha men de va fan inte kul XD Söppa törsk på både såg o traktor på en o samma dag, de är fan inte nyttigt ! xD <3

2010-10-27 @ 14:48:55

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback