Tjao

Då va man hemma igen då, blir så jävla sur på högskolan, dem vet fan knappt själva vad vi har för uppgifter på VFUn och det är fan dom som har hittat på dem!! :@ Jaja min handledare var jättetrevlig iaf, tror detta kommer bli bra på någevis!!

Haha  i övrigt har jag haft en skitkul dag, va på idéprint och kopiera lite och där bjöd jag o pärlan på lite sång och dans xD Haha roligt som fan!!! Sen åkte jag o Klanten till simhallen och va fan duktiga, simma i 25 min riktigt bra tempo!! Sen blev det lite bastu och sen åt i chokladbollar :D Mumsigt vare!! :)

Nu är jag hemma igen och är skitsur för mitt knä gör ont :( Fan kände inte alls mkt när jag simma och bara lite efter men nu gört asont :( 

Nu ska jag iaf maila min handledare och sen skriva klart papret till seminariumet.... Ikväll ska jag såkklart kolla Holland - Sverige :)

Bajs Bert

Kommentarer
Postat av: Karin

Neeej!! Du får inte ha ont i knät =( vi måste ju simma oftare!

2010-10-12 @ 17:09:20
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback