Du bara du, finns i mina tankar!!

Är detta sant, händer detta mej?! Det kan inte vara det, sånt röta kan jag bara inte ha!! Men snälla säg att det är sant?! Jag är helt körd i dej hjärtat, jag vet inte vad jag ska ta mej till, sitter här med din tröja och kan inget annat än o bara minnas dej, tänka på dej, hoppas att allt va på riktigt!! Jag vill ha dej, du är det finaste jag sett, ditt ansikte, dina ögon, jag smälter, jag faller handlöst....! Aldrig har jag känt det så, aldrig har någon sett på mej på det sättet som du gjorde ikväll!! Fattar inte varför jag sitter o skriver detta, det måste vara en dröm, jag kan bara inte ha det så bra, jag drömmer bara!!

Säg att jag inte drömmer?!

Kommentarer
Postat av: Din

Du drömmer inte.. <3333 DU ÄR UNDERBAR!!!!

2010-09-19 @ 12:01:48

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback