Gokväll :D



Nu är det snart helg :D Älskart!!

Ska snart gå igenom alla arterna en gång till och sen blir det nog sova, imån är det tenta klockan 14 o sen blir det hem o fixa sista med forden och lasta inför lördagen :D Jävla taggad är jag nu!!! Ska jävlar bli åka av, fast kommer säkert gå åt helvete, första gången på Rosendalsbanan och typ första gången jag kör med seniorerna ;P
Kommer bli sjukt sköj iaf, bara o hoppas på att det går bra för Team Stayups Brudarna, siktar ju på final såklart :D 

Kommer ha stor hejaklack oxå :D Pärlan och Klanten kommer va där ju :D o så älskling såklart! ;)

Haha jävlar va nervös jag börjar bli då xD


Bäst o sova, hoppas på mirakel imån (asså att jag klarar tentan) och sen ska jag bara njuta hela helgen :D

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback