Hej igen ;)

Nu är jag hemma igen, gick bra med alla papper och så och nu är jag även inskriven på vikarielistan i Fristad kommundel, vilket betyder att det kan komma in lite jobb lite varstans ifrån, gött som fasen!! :)

Vart lite på City oxå, hihi köpte glass som jag ska ha till Idol ikväll tänkte jag :D

MmMmMm goaste glassen i världshistorien :D




Sen har jag gjort en fasansfull upptäckt oxå, eller jaa nästa iaf ;) JAG MÅSTE VERKLIGEN TVÄTTA!! = TRÖKIGT!!!
Men PuhBjörnen är helt täckt med kläder nu så är banne mej dags....


Stackars liten, han är nog ledsen stackarn ;)

Hehe mina solrosfrön växer så det knakar med :D


Nu ska jag sluta tjöta en massa skit och gå ner o käka lite frulle, eller jag har två saker att säga först:

1. Hur jävla svårt är det egentligen o fatta den dissen?! Skaffa ett liv människa!!!!!!!

2. Du är en söthög och jag vet vad du vill, puff :D <3


ByeBye

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback