Hemma igen

Fan va gött att man överlevt ute i vildmarken då :P haha nä men va inte så illa kallt som jag trodde det skulle va på natten, tror Pettans sovsäck gjorde mkt dock, as varm o go :D Tack för lånet!! :) Nu är jag iaf hemma igen, vilket är asgött!! Tänkte jag skulle komma igång o plugga lite, behöver verkligen det men vetifan om jag orkar det xD Seg som as, tror det får vänta tills imån, då ska det även målas folkracebil inför jägarns nästan helg, forden e nästan klar nu, ska byta olja, fixa bromsarna (dem låg på fram) och sätta i stol o bälte, o måla då såklart och sen är den redo för start på Rosendalsbanan :D


Här har ni snyggingen :D



Den blir nu helsvart med vit text (det vi har hemma) :P

Nu ska jag käka jordnötsringar :D

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback