Ingen choklad :(

Ahh äntligen hemma, jävlar vilken lång dag det vart då!! Men den har vart rolig iofs så ska inte klaga ;)

Hihi börja med att jag och Klanten åkte till Borås Simarena och simmade lite, börja inge bra där, fanns inga hänglås på skåpen (tydligen skulle man ha med det själv) och både jag och klanten hade våra laptops med oss, men tog med väskorna ut till bassängen... Haha sen va det sjukt jobbigt att simma, min kondis ligger verkligen ner på noll nu!! Men gick hyffsat med knät iaf, kände bara lite mot slutet (simma ungefär 25 min) fast sen när jag kom ur bassängen och gick på det så gjorde det SVENAONT!!! Jävla mongo fast ah inte så konstigt egentligen, man är ju lättare i vattnet...

Men det va grymt kul iaf!! Ska göras om! :)


Sen vart det till skolan och ha studiegrupp, jag säger som så att jag säger inget så har jag ingenting sagt!!

Sen vart det lunch iaf, skit kul grej hände då!! Det stod några vid biblan från miljöpartiet som dela ut typ påsar med information, o Pärlan ville ha en sån men det fick hon inte för mej, så vi drog o käka och sen efter så tjata hon om att vi skulle gå dit men ingen ville tills en annan sa att det är choklad i dem där påsarna, DÅ kubbar jag, pärlan och klanten dit direkt, får våra påsar.... O finns det choklad i?? NEEEJ!!! Jag o klanten fick inget men Pärlan fick en kondom xD Hon blev skit glad xD Hihi sköjigt vare ;D


Sen hade jag iaf skit seg labb om el och magnetism, jag är kass på sånt! Kul att min saga ska handla om Elektricitet då....

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så vi kan äta pannkakor ihop :)

Bajs Bert!

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback