Jag = BÄST!

Nu har jag vart skitduktig :D Jag har städat mitt rum och det va verkligen på tiden!! Fan va här såg ut men asså allvarligt, tror inte städning riktigt är min grej ;) Haha 

Kameran har vart framme lite med ;)


Hihi den blev lite kul, ser ut som om mina ben typ är 20 cm långa bara xD haha fast dem är inte mkt längre i verkligheten heller iofs ;)



Hihi jag är grym!!



Phubörnen fick sig en ny plats, i min stora underbart goa säng :D Visst ser han nöjd ut ? ;)



Undrar hur länge det är så fint i Barbros hörna :)



Hihi folkracestolen är inte full med grejer längre så Barbro fick plats där



Nee nu blir det lite mat :D

Kommentarer
Postat av: Hemligt ^^

Du är ju helt underbar =)

2010-09-15 @ 19:58:24

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback