Mörrn ;)

Skittrevlig kväll med brudarna igår, ni är underbara! Det vet ni! ;) Extra kul o träffa Räkan, va evigheter sen ju!!

Idag ska jag försöka plugga lite, o sen har jag ett problem! Det är nämligen två fotbollsmatcher idag som jag vill se båda två :( Den första är ju såklart min egen, vi spelar hemma mot Ubbhult idag klockan 17.. Och sen ska ju bror min spela mot mitt gamla lag idag med (fast herrarna då såklart) o dem spelar klockan 15 men problemet är att dem spelar i hära, hade det på Sävevallen hade jag hunnit till båda men får nog dissa grabbarna....


Hmm måste säga att det snurrar lite i skallen idag...


Dags för frulle....

Kommentarer
Postat av: Alexandra

nu är sex finalister utsedda i min "veckans blogg" tävling, är du en av dem? gå in och titta, om du inte är, TACK FÖR ATT DU VAR MED!♥ om du är en av dem, dags att fiska röster! ;)



PUSS

2010-09-12 @ 11:21:33
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback