Mörrn fölket!!

Vaknat upp till ännu en dag, o det regnar ju som vanligt :( Jaja kommer bli en bra dag idag iaf, det har jag bestämt!! :)

Nu ska jag klä på mej nåt och gå ner och käka lite frulle ;) Sen måste jag ut och se om jag kan få igång ferrarin, den stendog igår utanför Sture så fick rulla sista biten ner på gårn, men jag tror jag vet vad som kan va felet (söppatorsk) Haha klantigt!! ;)

Sen får vi la se va resten av dagen har att bjuda på, borde skriva lite på No-sagan! Fast har en skit bra idé nu så kommer bli kanon :D ska bara få ner det i ord oxå ;)

Sen ikväll kommer det en Söthög på besök ju, o då bär det av in till Pärlan för party all night long ;) haha gött me kul ska det bli!!! o JA JAG ÄR NERVÖS o lär bli ännu värre, men jag överlever :D

får se om jag skriver mer sen
puss<3

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback