Mörrn :)

Blev fasen inte mkt till sömn inatt men va fasen gör det?? hade skit sköj iatället ;) Vakna dock tidigt nu, katten är hungrig så lär ju få pallra mej upp snart men just nu ligger hon o sover på min arm (måttligt lätt o skriva detta) men hon lär vakna rätt snart...

Får ta en lång powernap sen för o ta igen lite så jag kan va på topp till kvällen :D Måste ju va på topp när det vankas fest för Morotskakan och Kocken :D Orkar fasen inte åka o kika på Kardankungen, känns inte så taggat ;) Haha men lite kul att "gubba" (vet inte hur gamla ni är men bara ett uttryck) som erbjöd sig att hänga med mej, har jag typ ingen aning om vilka det är ;) haha eller jo en av dem har jag snackat med typ en gång ;) Haha men snälla killar, men jag är för lat idag :P hehe undrar vems fel det kan vara ? xD Haha 

Får la se om man får tummen ur och åker med o kikar på Daniels match kanske, det är ju nästan alltid sköj ;) och måste packa in presenter oxå, shit jävlar hur ska jag orka ? xD Haha nu sitter jag o bara tjötar en massa skit oxå, säkert sjukt kul o läsa!! Haha jag är trött, gonatt igen godingar :D

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback