Nu är det dags att ta tag i saker o ting!!!

Haha mitt pluggande går inte speciellt bra xD Kom precis hem från en promenad i skogen med mor och Cujo <3 Mysigt, men jävla jobbigt med knät + att Cujo rände rätt in i det med full fart, gjorde inte det hela så mkt bättre....

Men nu har jag banne mej bestämt mej för att jag ska börja motionssimma! (PEPPA MEJ!!) Kom fram till att dem har öppnat en ny simarena vid alidebergsbadet i borås, o där jag jag banne mej börja simma!!!!! Fixar fasen inte det här längre så! Det är dags!

Har tänk ut det hela mkt bra, kan åka dit o simma en stund innan/efter skolan minst 2 dagar i veckan!! Kostar bara 35 kr per gång med min studentrabatt, vilket jag tycker är fullt överkomligt (annars kostar det 65kr för vuxen) 

Men nu behöver jag mega pepp från er xD jag är så jävla lat så lär ju inte göra detta om ingen tjatar på mej ;) Haha o förresten nån som vill åka med mej??? :D



Kommentarer
Postat av: Karin

Jag och några kompisar har sagt att vi ska börja simma skit länge !!! JAG VILL HÄNGA MED =D

Jag måste också börja göra något =) jag är på!

2010-09-13 @ 17:37:20
URL: http://missremse.blogg.se/
Postat av: Karin

Svar:

Haha tack Julia =)

2010-09-13 @ 19:51:34
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback