Perfekt night

Hemma igen nu då, gårdagen va sköj som fasen!! Jag och KlantKarin lyckades gå vilse inne på Maxi och sen va vi halvvägs till Varberg innan vi upptäckte att vi körde åt fel håll när vi skulle till Äspered xD Sen själva matchen va la inge höjdare kanske men Pärlan va grym på o tacklas :D Och Pärlan! YOU GO GIRL!!!♥

Sen hade vi en as go kväll hos Klanten, åt som svin gjorde vi och sedan däcka vi alla i soffan xD HAha rätt mysigt och dela soffa med Pärlan, jag sov as gött men det gjorde tydligen inte pärlan, förstår inte varför :O :P 
Jag och Pärlan är ju tydligen åtta EXTREMT håriga män så jävla skillat av oss att få plats i en soffa ;D 

Hmm jaa pizza incidenten har ni ju redan hört talas om så den behöver jag nog inte dra igen, kanske dyker upp en bild senare ;)


Änna snygga är jag o Klanten iaf ;)




Kommentarer
Postat av: Karin

Tack för en underbar kväll <3 det va verkligen skit kul!!



P.S. hahaha .. det va ju verkligen den snyggaste bilden!

2010-09-12 @ 13:09:46
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback