Snaart åker jag :D



Hihi tror Barbro är lite sugen på o åka med till Färgelanda ;) Men tyvärr hjärtat, jag vet en som kommer lära dej en massa hyss då o vill inte riskera det så du får allt stanna hemma ;P 

Nu är det iaf packat o klart inför avfärd, väntar bara på att älskling ska sluta jobba så han kan agera levande GPS åt mej för annars lär jag inte komma fram innan det är dags att åka hem igen, så bra lokalsinne har jag ;) Haha nä men tror jag hittar till Trollhättan men efter det kommer jag va helt lost!! Vi får väl se hur detta går....

Åhh vill åka nu!!!

Kommentarer
Postat av: Conny Hansson

Haha fan, du skulle ju ta med katten, kan min lära din ett o annat :D



<3

2010-09-24 @ 17:15:42

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback