1 år!

Blir vår "lilla" Cujo imorgon men passar på att gratta henne idag för imån kommer det bara finnas ett inlägg som pryder denna blogg, vad får ni se imån!!

GRATTIS brötKORV/HUND!









Älskar dej ♥



Imån ska jag iaf spela träningsmatch och sen bär det av till Jönköping med laget, ska bo på hotell och ha lite trevligt! Kommer hem igen på Söndag och som sagt så kommer bloggen bara uppdateras med ett inlägg imån, ett viktigt sådant som redan är skrivet (tidsinställt) och noga formulerat för att det ska bli perfekt! ♥

Hoppas ni får en fin helg!!



Här är mupparna som gissade rätt vad jag hade lagt till i bloggen med!!

Mickis
Klanten
Älskling

Otippat att det vart mina stammisar som lista ut det :P Hehe va såklart att jag har text som förföljer muspekaren när man är inne på mina blogg! ASBALLT!!

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback