Grejat ford!

Blev inget Upplo idag,  Jag och Conny har vart hemma och greja med folkracebilen istället :) 

Har plockat bort en kass drivaxel, dock inte satt dit en ny för hade ingen hel så pappa ska laga den gamla tror jag :P Sen har vi svetsat igen ett hål i karossen i bakvagnen och målat lite :)



Haha tur man är vacker efter en dag i garaget ;) Hehe


Nu ska bara drivaxeln på och lite mer målande så är bilen startklar :) Kanske blir Stenungsund nästa helg om vi hinner få licenserna :D YEEY


Dagens Tips: Svetsa aldrig i linne!! En svetsloppa leta sig in innanför och brände hål på insidan av bh:n och i patten :P hahah ONT!!

Kommentarer
Postat av: Klanten

Hahaha!! Mycket snygg =P

Fan va ont det måste gjort ..

2011-04-24 @ 19:40:51
URL: http://missremse.blogg.se/
Postat av: Klanten

Svar:

Haha jaa .. det gjorde jag! Så smart är jag ;)



Haha är man ett Pucko så är man ;) du kan inte hjälpa det!!

2011-04-24 @ 22:48:12
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback