Matchen...

Asså seriöst, ska nog inte kommentera så mkt om matchen... Finns risk att jag går till personangrepp xD Haha men vissa människor är ju som dom är, inga namn nämda!!

Vi vann iaf med 5-2 och gjorde en rätt så stabil insats, deras mål gjordes dock i situationer då jag va inblandad, den ena en miss i kommunikationen och den andre genom en felaktigt dömd frispark då jag bröt klockrent på boll men så blåste I***** för att hon ramla över mej efteråt.. Man bara hallå eller xD Skämtar du med mej?!

Haha nu gick jag nästan till personangrepp iaf ju, fan... Jaja jag har rätt att ha åsikter!! Blir ju inte bättre av att både spelare, domare och tränare känner mej heller xD

Iaf min egen insatts är jag riktigt nöjd med oxå faktiskt, iaf i andra halvlek! Blev lite smått förbannad då på vissa saker och då brukar jag i regel spela bättre och orka mer... Jag är ju inte fullt normal jag heller xD

Just det, fick gult kort oxå! Jag råkade påpeka att dom tog med hand lite för många gånger tydligen, men fick la ta det för dom tog ju med hand....

Nu är jag trött och ska sova..... Gonatt!!

Kommentarer
Postat av: olivia

Sv: jag kom på att istället att välja en av er två som var med och tävla så ger jag er båsa en sån där inbjudan så jag skickar en inbjudan till din mail imorgon :)

2011-04-19 @ 22:34:38
URL: http://oliviajonsson.blogg.se/
Postat av: Klanten

HAHA!!

Men man ska vara liiite aggressiv när man spelar ;) det ingår!!

2011-04-20 @ 19:00:50
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback