SOOL!!♥

Rubriken säger allt, sitter just nu utanför högskolan och solar mig lite i väntan på att bussen ska anlända :) ASFINT väder, dock blåser det typ storm, men det är inte direkt kallt!!


Saknar mina glajjor dock som ligger hemma i bilen :(

Hoppas ni har kollat in min och Klantens Englandsblogg som vi fixa designen på innan idag (känner att jag upprepar saker och ting här) haha kika den iaf och skriv gärna en rad! :)

Vi åkte sedan till Stadsparksbadet för att simma lite, gick inte så bra för vi simma i ca en kvart och sen satt vi i bubbelpoolen och bastun :P haha men jag har världens träningsvärk så orka inte simma :P hahah

Enkäterna är fixade nu med :P

Kommentarer
Postat av: Klanten

Det är klart att du ska upprepa dig!! Så att MASSA personer går in och läser den sen =P

2011-04-08 @ 19:02:32
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback