GAAAH SVETSBLÄNK!!

SKA ALDRIG MER SVETSA UTAN SKÄRM!!!
(Det har jag iofs glömt till nästan gång men)

Trodde helt allvarligt att jag skulle dö när jag åkte hem från stan igår, såg inte ett skit!! För det va såklart mörkt och en massa lampor överallt, ni som någonsin svetsat utan skärm förstår vad jag menar, och ni som inte har det får ta reda påt för jag vetifasen hur jag ska förklara det =P Haha 

Iaf lagom tills man kom hem och skulle sova så börja det sticka i ögonen, det stack när dom va öppna, när man stängde dom, när dom va stängda och när man försökte öppna dom igen xD Inte kul!! och det roligaste är att DOM STICKER FORTFARANDE!! - Potatisknepet är på sin plats nu tror jag!!

Att man aldrig lär sig....


Kommentarer
Postat av: Klanten

Dumma dumma Julia .. det va ju inte bra sa jag ju!! Se nu till att inte göra samma sak nästa gång!

2011-08-23 @ 11:50:55
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback