Match vare ju igår

och den vann vi väldigt enkelt med 10-0 =D Har bara storvinster de senaste 5 matcherna och har gjort över 40 mål bara på dem tror jag =P 

Även jag lyckades peta in en boll igår (med vänstern även denna) fast det va meningen att det skulle bli en inlägg men det blev lite misslyckat och gick imål =P Haha! Har gjort 4 mål denna säsongen nu, REKORD så det skriker om det =)

Här ha ni det, Borås bästa och snyggaste Damlag =D


Jaja allt gott för alltid med sig nåt ont oxå, min vänstra stortånagel håller på att ramla av... =(


Men men jag överlever nog, idag blir det att packa det sista i lastbilen för imån bär det av till Mariestad för FOLKRACE =D

Kommentarer
Postat av: Celine - En Aspergare i mängden

Mmm.. jag försöker varriera mig lite men att ändå skriva om mina dagar. =)

2011-08-26 @ 09:20:01
URL: http://phantazia.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback