Mörrn!! + Svar på kommentar

Ligger inklämd i sängen mellan en snarkande Conny och en snarkande Melker... Inte allt för mkt plats här men det är väl mysigt kanske =P

Älskling, jag+datan och Melker =P


Jaja när jag ändå ligger här och knappt kan röra mej så tänkte jag svara på en kommentar från nån som kallar sig anonym, hmm sen när gick det namnet o blev så vanligt? 



Svar: För det första! Har du inte stake nog så du kan stå för det du tycker så tycker inte jag att du ska yttra dej!!

För det andra, så vart det väl inte jag som la ut bilden först, eftersom hon själv har lagt upp bilden (eller godkänt att den lagts upp) så bör hon väl inte skämmas över den?

För det tredje så kan jag garantera att det finns hur många fula bilder som hellst på mej men inga när jag trycker upp brösten till hakan så jag har inget att skämmas för och folk får gärna göra narr av mina bilder :)



Jag har även vart med i en tävling och vunnit en intervju på en blogg :) Ni kan in och läsa den HÄR!

Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback