Tävlingsrapport Mariestad

Det blir en kort sådan!

Tog iaf starten i första (och enda) heatet, va jämnsides med en saab som stötte till hjulhuset och där gick styrstaget så gick icke styra så sluta i sandfållan. Så fick besök av hjullastare, o så vart det färdigåkt för denna gången! Blev till att vara publik resten av dagen... Blev ju inte bättre av att Daniel körde sönder diffen i sitt heat med så färdigtåkt för honom med!! LYCKAT!!

Dock vart det bara 6 startande damer så även om jag inte tog ett enda poäng eller ens körde mer än till första kurvan så blev jag 5a i A-finalen xD Så ska fasen inte klaga men ändå, kände inte riktigt att den pokalen va välförtjänt =P



Diggar min hjulinställning =P

Mer bilder kommer när jag fått dom av brorsan =)

Kommentarer
Postat av: Celine - En Aspergare i mängden

¨Låter som om det blir en del biljobb framöver.

2011-08-29 @ 14:59:02
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Emelie

gillar starkt. Hur gick tävlingen för dig sist???



PS Ser att du är grym på att göra blogg, skulle du kunna hjälpa mig???

2011-09-01 @ 18:06:02
URL: http://www.emyjohansson.bloggplatsen.

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback