4 favoriter

Hade för ett tag sen ett inlägg som jag kallade 2 No way där jag la upp bilder och text kring 2 saker jag aldrig skulle kunna tänka mej att ta på mej, nu vänder jag på steken och lägger upp 4 favoriter istället :P


Nr 1. Arbetskläder!

Älskar att ha skitiga arbetskläder på mej! Det är så gött och inte behöva tänka på att inte skita ner sig och kunna torka av sig på byxorna typ xD

Nr 2. Mjukiskläder!

Inte jättebra bild men aja finns iaf inget goare än ett mjukisställ!! :)


Nr 3. Mina adidas!

Dom är sjukt snygga!! Blev totalt kär i dom när jag såg dom i affären och fick sånt "JAG MÅSTE HA" behov!! Dock är dom inte så vita och hela längre :(

Nr 4. Folkraceoverallen!

Säger sig självt tycker jag :) hehe


Dagens fråga: Har ni några favoriter???


Kommentarer
Postat av: Sannie

gillar skorna :)

vad händer ikväll? ^^ <3

2011-02-11 @ 15:31:34
URL: http://sannie.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback