Duktiga jag!! :)

Fan va jag är duktig!! :D Simmade i nästan en timme idag! Tyvärr inte helt smärtfritt :( Har haft rätt så rejält ont, men lever på tanken att ju mer muskulatur jag bygger upp, desto bättre blir det!! Stämmer det ens? xD haha 

Testade en ny grej idag med, jag är så kass på att äta ordentligt efter att jag har tränat! vilket är rätt så viktigt!! Så jag köpte en sån Allevo Bar grej

Och NEJ jag försöker inte gå ner i vikt!! Snarare upp :P haha men tänkte som så att en sån ska ju innehålla en massa energi och andra bra grejer och står tillomed att den motsvarar en måltid!!
Jag blev dock grymt besviken!! För den va äcklig, torr och man blev inte ett skit mättare av den!! Så tror jag dissar den idén :P


Vart i knallen sen och kika på knäskydd, va på stadium först och fär hade dom inga i min storlek! Fanns bara XS, S och L  och S fick jag inte över vaden (jag har feta vader) och L va för stort !! Skit!! Gick då till Intersport o där hade dom fan inga överhuvudtaget :O Eller inte vad jag kunde hitta iaf!! Hann inte leta jättemkt heller för skulle med bussen... Så blev inget köpt idag men kika in att det kostar ungefär mellan 200-300 kr vilket jag tycker är helt ok :)






Kommentarer

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback