Efter träningen....

sitter man här nu nyduschad med ett lätt verkande knä och ett par ljumskar som FÖRSÖKER TA LIVET AV MEJ!!!!!


Haha vi tar det från början tror jag!! Va med på lite styrka och sedan passningsövningar och sen stod jag imål när dem spela på slutet! Det va askul och få träna lite boll igen MEN jag har ju fan NOLL bollkänsla kvar :O Vart fullkomligt VÄRDELÖS!! Men antar det ger sig, när man kommer in i det igen... Knät funka rätt bra ändå, kändes ju såklart men ingen smärta som man inte kan överleva, min ljumskar däremot vart värre, dom gjorde mej påmind om att jag inte tränat på länge!! Har alltid haft problem med ljumskarna (ligger i släkten, brorsan har problem han med) men det har ändå funkat rätt bra med liniment+värmebyxor men det vart ju när en va tränad! Hoppas det ger sig med...
Jaja it's good to be back! Dock vet jag en som kommer ha världens träningsvärk imån!!!



Förresten, höll på att skrota mammas bil med xD (tog den för fick damp på ferrarin) Iaf så vart det ren is och jävla djupa spår på lillevägen så helt plötsligt kom den kära saaben upp på världens bresop!! xD haha det är tur man har skills!!

O vinnaren av dagens blogg kommer upp strax, ska bara lotta en vinnare först :P

Kommentarer
Postat av: Karin

Sv:

Haha =P leta leta leta!

Och sen borde du se den .. as bra =D

2011-02-23 @ 22:15:16
URL: http://missremse.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback