En är la rätt hopplös ibland...

Jag har kommit på att jag är en riktig latmask xD Haha och datanörd med för den delen :P Haha jag satt på bussen och tänkte att det första jag ska göra när jag kommer hem är att ge Barbro mat, glömde henne imorses :O, och sedan börja tvätta! Har inga rena kläder kvar nästan... Och jag skulle ABSOLUT INTE sätta mej med datorn!

Hmm va hände?

Jag gav Barbro mat (Y) och jag satte mej med datan xD hahaha BRA JULIA ENANDER, DU ÄR SÅ JÄVLA BÄST!!! Och nu orkar jag såklart inte resa mej mer, hahahah xD



BTW, för er som läst förra inlägget där jag skrev om en hemlis/surprice.. Ni kan glömma den för den vart ogenomförbar :( FAN!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA!! Du och jag är fööör lika!

Det låter precis som mig fan =P det är sjukt .. måste kanske göra något åt det!! Eller ;) ??

2011-02-28 @ 17:08:11
Postat av: Klanten

Kommentaren va från mig =P glömde bort att jag satt i skolan och att mitt namn inte kom aotmatiskt =P

2011-02-28 @ 17:10:47
URL: http://missremse.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas du slapp vänta rent för länge på bussen! :)

2011-02-28 @ 17:28:59
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback