Fy fan för kyla!!

Vintern och kylan är inte på min sida idag, först fryser mitt hår till is efter jag vart och simmat (glömde mössan=tabbe) sen när jag och mamma ska åka hem från Frista så får vi inte upp dörrarna, ALLA dörrar hade försit på Previan! KUL!! Fick gå till City och köpa låsolja och sen efter många om och men så fick vi upp förardörren, passagerardörren fick vi låsa upp inifrån!! Som om det inte va nog med det så när mamma släpper av mej vid 42an för att jag ska få med mig min bil hem så åker hon och när hon åkt så upptäcker jag att mina dörrar OXÅ har frysit fast!! KUL!! Då går det inte ringa till mamma, fick ringa pappa så han fick vänta tills mamma kom hem och sen åka ut med låsolja... KALLT! Förardörren vägra ge med sig men fick tillslut upp passagerardörren, fick klättra in xD Otroligt nog så starta faktiskt bilfan med men den hann dö 3 ggr innan jag kom ut på vägen xD BRA BIL!!!

JAG BARA ÄLSKAR IS OCH KYLA JUST NU!!!



Snart kommer älskling :D <3

Kommentarer
Postat av: Sannie

Dalsland? ;O antar att han bor långt bort från dig då eller? :) ingen aning! äta tacos och kanske se på film. frågan är om vilken. har du något förslag? ^__^

2011-02-11 @ 17:39:58
URL: http://sannie.blogg.se/

Nu kan du Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar
Trackback